top of page

Afdeling Supply Chain heeft als doel om de logistieke en informatieve stromen vanuit verkoop, inkoop, voorraad en productie zo efficiënt mogelijk op elkaar af te stemmen om te voldoen aan de gewenste hoogwaardige kwaliteit van producten en klanttevredenheid.

 

Voor deze afdeling zijn we op zoek naar een

 

Administratief medewerker Supply Chain (32 - 40 uur)

 

Als administratief medewerker ben je een onmisbare schakel binnen onze afdeling Supply Chain. Je ondersteunt verschillende administratieve (inkoop)processen die van cruciaal belang zijn voor een efficiënt en soepel verloop van de logistieke en activiteiten binnen Supply Chain.

 

Jouw focus

  • Verwerken van inkomende (financiële)documenten, waaronder pakbonnen en inkoopfacturen.

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling.

  • Gastvrij ontvangen van bezoekers en hen begeleiden naar de juiste contactpersoon of vergaderruimte.

  • Organiseren van transport op aanvraag van productie en engineering, zowel vrachttransport als pakket opdrachten.

  • Opstellen en verwerken van uitgaande logistieke documenten, zoals pakbonnen en CMR’s.

  • Ondersteunen van collega’s bij diverse werkzaamheden, waaronder het opstellen van maandelijkse rapportages, invullen van bestellijsten en regelen van bezoekerslunches.

  • Bij afwezigheid o.a. overnemen van het opstellen van product labels en uitvoeren van de bijbehorende registratie in Excel.

 

Jouw sterke kanten

  • Je werkt secuur en hebt oog voor detail

  • Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden en bent bekend met ERP-systemen, bij voorkeur MKG.

  • Je bent proactief en zelfstandig. Je plant je werkzaamheden efficiënt op basis van de  prioriteiten binnen het proces.

  • Je hebt een gestructureerde aanpak, waarbij je kunt schakelen tussen verschillende taken zonder de focus te verliezen.

  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je beheerst de Engelse taal (begrijpen en communiceren) op functioneel niveau.

  • Je hebt ervaring met Microsoft Office, waaronder Word, Excel en Outlook.

  • Je beschikt over een diploma of gelijkwaardige ervaring in administratie (MBO4)

  • Je bent enthousiast en hebt plezier in je werk!

 

Ons aanbod

  • Een afwisselende, zelfstandige en ondersteunende functie in een dynamische omgeving

  • Een marktconform salaris (inschaling op basis van relevante kennis en ervaring)

  • 24 vakantie- en 12 ADV dagen (op fulltime basis)

  • Een premievrij pensioen

  • Winstdeling 3% van bruto jaarloon

  • Elke werkdag vers fruit, melk of karnemelk

  • Bij vast dienstverband fietsplan (lease fiets)

  • Alle ruimte voor professionele ontwikkeling, door het volgen van coaching, workshops en trainingen/opleidingen binnen jouw vakgebied

  • Een enthousiast en betrokken team

  • Informele werksfeer in een organisatie (100+ medewerkers) waar jij je snel thuis zal voelen!

 

Ben jij onze nieuwe collega?

Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan een mail met cv en motivatie naar hr@futuracomposites.nl

© 2024 Futura Composites

bottom of page